torstai 15. syyskuuta 2011

TOGA! TOGA! TOGA!

Moi!
Viime lauantaina meilla oli koulussa Toga tanssit. Ne oli tavallaan syksyn ekat promit mutta vaan tosi epaviralliset eli sinne ei tarvinnu paria ja kaikki pukeutu toogaan!! Ma oon iha hulluna antiikin Kreikkaan ja Roomaan ja kun kuulin naista tansseista ekaan kertaan, ma sekosin totaalisesti ja aloin heti tekee suunnitelmia mun toogan varalle!


Meilla oli keskiviikkona (?) lunchilla tollanen Tooga-juttu! Tavallaan oppilaskuntalaiset jarjestaa naita tapahtumii ja ne oli kaikki pukeutunu toogaan ja ne soitti musiikkia ja kaikki jotka halus sai menna tanssimaan tonne. Lisaks oli limbo-kisa ja kaikkee muuta tapahtumaa!

Lisaks ne oppilaskunta myi Toga t-paitoja ja toppeja ja mun oli tietenki pakko ostaa sellanen!



Perjanataina illalla lahin mun hostiskan kaa rautakauppaan hakemaa spraymaaleja ja kun tultiin takasin ompelukone alko laulaa. Lauantaina aamusta ma sitten spraymaalasin mun toogan ja aloin pikku hiljaa laittautuu valmiiks.








Vaansin tollasen sabluunan jossa on meian koulun "logo" eli brave head...


Ja talta se naytti valmiina:




Saran piti tulla  meille  ja meian piti laitta hiukset yms. yhessa, mutta se ei sitten onnistunu. Mulla ei ollu mitaan kasitysta miten hienona siella pitaa olla ja pelkasin etta oon iha ylipukeutunu, ja no tooga-valikoima oli kylla aika laaja ja mun asu oli kylla siina rajoilla ton ylipukeutumisen suhteen... Just ennen lahtoa mun hostmom kysy multa etta haluunko sellasen seppeleen muraateista ja koska satun olemaan iha hulluna antiikin Kreikkaan olin tietenki etta JOO! Toi seppele kylla sopi mun toogaan tosi hyvin ja taydens mun asun!



Koululla tapasin sitten Saran ja S:n poikaystavan seka Elleryn ja mentiin nelistaan sitten sisalle. Tanssit pidettiin (jotka oli kylla ennemminki disko) koulun pihalla ja se oli kylla ihan hyva paatos, koska jopa pihalla oli ihan sairaan kuuma! Tansseissa tormasin kaikkiin muihin vaihtareihin ja Thor liitty meian lossiin ja kaiken kaikkiaan oli ihan super kiva ilta! Nailla jenkeilla oli tosi hauskaa ainaki ku ne koitti opettaa mulle ja T:lle "amerikkalaisia tanssiliikkeita"!!


Sara <3


Ellery <3






"Me vaihtari"


Tanssien jalkeen Sara tuli meille yoks ja ilta/yo meniki sitten leffaa kattoessa (katottiin Jumper) ja jutellessa!

Oon jo pitempaan tienny etta homecoming on kanssa tulossa ja mun koulussa se on 1. lokakuuta. Homecoming on ihan super virallinen ja sinne ei kylla menna ilman paria joten mulla on nyt menossa missio homecoming date! Mulla on pari tosi hyvaa ehdokasta, mutta ainoo ongelma on se etta poikien pitaa pyytaa tyttoja,  joten nyt pitais vain odotella etta joku pyytaa mua. Sotkin viikonloppuna Valerian mun missioniin ja se teki vahan tiedustelua eilen (silla on samoja kursseja ku mun ykkos vaihtoehdolla) ja se ei kylla auttanu eli en tiia yhtaan missa mennaan. Tosin ma kuulin eilen matikan tunnilla kun yks tytto puhu etta joku (missasin nimen) aikoo kysyy jotain vaihtarii ja se tytto katto mua, joten ma pidan sormet ristissa, etta mun ehdokas number 1 aikoo kysyy mua! Ei mua kylla haittais jos mun kakkos vaihtoehto pyytais mua! ;D Kumpikin herra sattuu muuten olemaan mun lifetime sportissa!

Joten pitakaa peukut pystysssa etta saan talla tai ens viikolla parin!

xo
Henna

4 kommenttia:

Ellu kirjoitti...

Ihana tuo puku minkä väänsit. Aivan ihana! :D

Anonyymi kirjoitti...

Tykkäilen sun blogistasi paljon :)

Minna kirjoitti...

Miksei tääl oo toogatansseja?? >:( hei alotin uudestaan bloggaamisen, ni aattelin vaa ilmottaa :D Haha kauhee mainostusviesti mut anywaays :D pitäis muute joskus skypettää tms?

Henna kirjoitti...

Ellu: kiitos!

Minna: NO EN TIIÄ! meiän pitää järjestää lisää kaikkii tapahtumii koulus! ja joo meiän pitää skypettää!!